Digipunt

Digipunt helpt u met al uw digitale vragen. Tijdens het spreekuur gaat u samen met een vrijwilliger op zoek naar een antwoord op uw digitale vraag. Wij kunnen u ondersteunen bij:

  • Inschrijven of verlengen woningstichting
  • Het doorgeven van wijzigingen bij de uitkeringsinstantie
  • Het uploaden en versturen van formulieren
  • Het aanvragen van uw DigiD
  • Het aanvragen en gebruik van een e-mailadres
  • Het aanvragen van zorg -en huurtoeslag
  • Uploaden of downloaden van uw declaratieformulieren van uw zorgverzekering
  • Algemene vragen op digitaal gebied.

Hoe werk het?

Bij een bezoek aan het Digipunt neemt u al uw benodigde documenten mee. De vrijwilliger houdt geen administratie bij. Alle documenten worden dus mee teruggegeven. Bij een eventuele volgende keer, brengt u de benodigde papieren weer mee.

De vrijwilliger helpt u zo goed mogelijk. Natuurlijk bent u wel zelf verantwoordelijk voor wijzigingen die worden doorgevoerd. Als de vrijwilliger u niet goed kan helpen, dan kijken we welke organisatie dat wel kan. 

Wanneer en Waar?

Maandag en dinsdag van 13.30 tot 16.00 uur in Parrotia, Markt 54g in Roosendaal.
Telefoon: 06-39267943 (bereikbaar tijdens openingstijden van het Digipunt).
 

Vrijdagochtend van 09.30 - 11.30 uur in St. Elisabeth, Wouwseweg 21, Roosendaal. 

Bekijk het aanbod in uw gemeente

Verhalen uit de praktijk

Ik verbloemde mijn handicap

Gerrit Kwakkel (59 jaar) uit De Rijp was laaggeletterd. Gerrit vertelt: “Ik word nog altijd emotioneel als ik terugdenk aan het moment waarop mijn opzichter vroeg waarom ik de vrachtbrieven nooit aftekende.

Stel uw vraag