Klachten

Onze beroepskrachten en vrijwilligers doen hun uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u een klacht, blijf er dan niet mee rondlopen. Vraag om een gesprek met de medewerker of vrijwilliger. Door erover te praten, komen we wellicht al tot een oplossing. Als u er samen niet uitkomt, mag u ook een klacht indienen bij de leidinggevende. 

Klachtenregeling

WijZijn heeft een klachtenregeling. De klachtenregeling is een instrument dat ervoor zorgt dat een serieuze klacht aandacht krijgt en dat er naar oplossingen wordt gezocht. Alle geledingen binnen de organisatie zullen zich daarvoor inzetten.
 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht moet u schriftelijk indienen. U heeft hierbij twee mogelijkheden:

  1. Een klachtenformulier invullen en versturen naar info@wijzijntraversegroep.nl of de leidinggevende van de betreffende medewerker of vrijwilliger.
  2. Een tweede mogelijkheid is het contactformulier op deze website. Daarop kunt u aangeven dat u een klacht wilt indienen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Meer weten?

Wij vertellen u er graag meer over!

Stel uw vraag

Stel uw vraag